Logo's vormen de basis, het meest herkenbare element van de huisstijl van een merk. Achter die logo's zit een verhaal. Het pijltje in Fedex, gevormd door de witruimte tussen de E & de x. De pijl in het Amazon logo, die vertelt dat ze alles in huis hebben, van A tot Z.
![](https://cdn.myportfolio.com/2e1c1373-9510-4a71-9367-ab02ea240351/96c45964-5ffd-44fc-81f6-65cc62e00e7b_rw_1920.png?h=fe5209e2078c4d9c7f2b1d8fe8a335a1)
![](https://cdn.myportfolio.com/2e1c1373-9510-4a71-9367-ab02ea240351/33f0b493-b458-4191-b0fc-ced4cb0b0e00_rw_1200.png?h=020745b0ecac730a072722f277760381)
Ontdek ook de verhalen achter deze drie bekende sportmerken :
Het verhaal van de 'swoosh'
Het verhaal van de 'jumpman'
Het verhaal van de '3 stripes'